Hlavní navigace

Barevná hudba webů X pro generaci Y

23. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Že prý weby červené jsou prodejními nástroji, weby modré vizitkami a weby zelené slouží svým návštěvníkům. Tak to vidí Dušan Janovský. Dušan hned doplňuje, že jednobarevný web neexistuje, a tak je tu spousta webů černých a pár bílých. A mně tak vrtá hlavou, jestli je to subtraktivní, nebo aditivní míšení barev. Podobně se zamýšlí i Petr Staníček, ale jeho flashofóbie mě pořád dojímá tolik, že nejsem s to reagovat ve formátu zpráviček.

Že prý weby červené jsou prodejními nástroji, weby modré vizitkami a weby zelené slouží svým návštěvníkům. Tak to vidí Dušan Janovský. Dušan hned doplňuje, že jednobarevný web neexistuje, a tak je tu spousta webů černých a pár bílých. A mně tak vrtá hlavou, jestli je to subtraktivní, nebo aditivní míšení barev. Podobně se zamýšlí i Petr Staníček, ale jeho flashofóbie mě pořád dojímá tolik, že nejsem s to reagovat ve formátu zpráviček.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).