UVNITŘ GRAF Televizi Barrandov se daří i v tomto týdnu. V úterý se stala čtvrtou nejsledovanější televizí na českém trhu po Nově, ČT 1 a Primě. Podle marketingového ředitele Janise Sidovského oslovovala po celý den v průměru 5,65 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. Meziročně stanice v létě zvýšila celodenní průměrný podíl o cca sto procent,
uvedl Sidovský.
K TÉMATU: TV Barrandov má za sebou rekordní týden, blíží se podílu 5 %
V letním schématu Barrandova funguje podle marketingového ředitele koncept „Návrat bojovníka“ s čtvrteční sérií westernů s Gojko Mitičem a novými identifikačními spoty s animacemi indiánských postav. Nadprůměrný podíl na sledovanosti vykazují také nedělní české filmy, pondělní šokující příběhy, úterní italské komedie s Budem Spencerem i pořady vlastní tvorby včetně premiéry II. řady seriálu z prostředí ženské věznice Odsouzené,
dodal Sidovský.
Rozdíl celodenního a večerního (prime time) podílu TV Barrandov na sledovanosti v cílové skupině diváků starších patnácti let za posledních sedm týdnů (Zdroj: ATO/Mediaresearch, TV Barrandov)
V posledních třech týdnech také Barrandov výrazně posílil podíl na sledovanosti v hlavních večerních časech, v nichž doposud dosahoval mnohem horších výsledků než v celodenních číslech.