LOGO UVNITŘ Ochrannou známku a logo „Co je v bedně?“ si nechala u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat televize Barrandov. Úřad zatím žádost eviduje jako podanou, nyní prověří, zda stejnou nebo podobnou ochrannou známku pro stejné účely nevlastní už někdo jiný. Barrandov zatím nechce prozradit, na co známku použije. Nebudeme to nijak komentovat,
odpověděl na dotaz serveru DigiZone.cz Janis Sidovský, ředitel marketingu a vlastní tvorby.
K TÉMATU: Svatby jako řemen od Barrandova už mají svoje logo
Televize Barrandov se nedávno pokusila u patentového úřadu registrovat i barvu magenta, kterou používá jako svoji základní barvu loga a podkres všech upoutávek. V žádosti uvedla, že ji chce využívat výhradně pro televizní vysílání a televizní zábavu. Ani tuto žádost zatím úřad nevyřídil, ale dá se předpokládat, že prostou barvu Barrandovu nezaregistruje. Podobnou barvu totiž používá v upoutávkách i ženský kanál Prima love.
Logo, o jehož registraci žádá televize Barrandov (Zdroj: Úřad průmyslového vlastnictví)