Digitální televize Barrandov začala 21. března vysílat každou sobotu již od půl osmé ráno, aby mohla naplnit své vysílání větším množstvím reklamy. Podle jejího ředitele marketingu a PR Janise Sidovského se kanálu daří více, než se čekalo. Barrandov dosáhl meziměsíční nárůst reklamních investic o 71.2 %.
ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov posune začátek vysílání, prý má příliš hodně reklamy
Údaj vyplývá ze statistik odvysílaných kampaní, kterých v březnu 2009 na TV Barrandov proběhlo 33,
konstatoval Sidovský. K největším zadavatelům reklamy tak patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax. TV Barrandov v březnu zažádala o členství v ATO a očekává, že v nejbližších týdnech bude vykazovat pravidelné výsledky měření sledovanosti,
dodal Sidovský.