Barrandovu se daří shánět inzerenty do reklamních bloků

6. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
6. 4. 2009

Digitální televize Barrandov začala 21. března vysílat každou sobotu již od půl osmé ráno, aby mohla naplnit své vysílání větším množstvím reklamy. Podle jejího ředitele marketingu a PR Janise Sidovského se kanálu daří více, než se čekalo. Barrandov dosáhl meziměsíční nárůst reklamních investic o 71.2 %.

ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov posune začátek vysílání, prý má příliš hodně reklamy

Údaj vyplývá ze statistik odvysílaných kampaní, kterých v březnu 2009 na TV Barrandov proběhlo 33, konstatoval Sidovský. K největším zadavatelům reklamy tak patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax. TV Barrandov v březnu zažádala o členství v ATO a očekává, že v nejbližších týdnech bude vykazovat pravidelné výsledky měření sledovanosti, dodal Sidovský.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).