Hlavní navigace

Barrandovu se daří shánět inzerenty do reklamních bloků

6. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

6. 4. 2009

Digitální televize Barrandov začala 21. března vysílat každou sobotu již od půl osmé ráno, aby mohla naplnit své vysílání větším množstvím reklamy. Podle jejího ředitele marketingu a PR Janise Sidovského se kanálu daří více, než se čekalo. Barrandov dosáhl meziměsíční nárůst reklamních investic o 71.2 %.

ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov posune začátek vysílání, prý má příliš hodně reklamy

Údaj vyplývá ze statistik odvysílaných kampaní, kterých v březnu 2009 na TV Barrandov proběhlo 33, konstatoval Sidovský. K největším zadavatelům reklamy tak patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax. TV Barrandov v březnu zažádala o členství v ATO a očekává, že v nejbližších týdnech bude vykazovat pravidelné výsledky měření sledovanosti, dodal Sidovský.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.