Hlavní navigace

BellaDati, poskytující obchodní analytiku, otvírá pro velký zájem pobočku v Koreji

14. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

BellaDati, produkt popisovaný jako „agilní obchodní analytika“, která může běžet i v cloudu, proniká do Jižní Koreje. Zakladatel Martin Trgiňa jej tam v červenci 2012 představil na konferenci beSuccess, a vzbudil takový zájem, že se rozhodl otevřít v Soulu pobočku.

Pobočku představuje na videu na YouTube. Na něm jsou zatím vidět dva zaměstnanci — country manažer a CTO. BellaDati neprozrazuje, kolik dalších zaměstnanců v pobočce už pracuje, a vysvětluje, že jejich počet poroste podle potřeby pokrývat tamější zájem. Ten prý přichází především od telekomunikačních firem, od zpravodajských společností a také od herního průmyslu. Soulská pobočka jej bude uspokojovat za podpory od pražského ústředí.

Pobočka v Soulu je vůbec první pobočkou BellaDati v zahraničí. V Praze firma zaměstnává „20 až 25 lidí“, neupřesňuje Peter Fedoročko, PR manažer BellaDati, a to především vývojářů. Zákazníky má BellaDati zatím zhruba rovným dílem z Česka a z dalších evropských zemí, například z Anglie, z Německa, ze Švýcarska. V Česku jako veřejnou referenci uvádí Ostravské doly.

Chystá brzké otevření i dalších zahraničních poboček, jak v Asii, tak ve Spojených státech, ale zatím jsou „ve stadiu jednání“.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).