Karel Kučera, ředitel marketingu Alza.cz, k předběžným výsledkům řekl: Dosavadní čísla hovoří o naprosto mimořádném Black Friday. Jen za první tři dny konání akce jsme překročili dvě třetiny tržeb loňského Black Friday. Průběžné výsledky hovoří o minimálně trojnásobném nárůstu tržeb oproti běžnému dni.
Alza.cz letos do slev zařadila 677 produktů o celkovém počtu 88 tisíc kusů zboží a v pátek odpoledně již byla třetina vyprodána. Obchod však, podobně jako ostatní, zboží uvolňoval postupně, zvýhodněný nákup trval až do neděle 27. listopadu.
K TÉMATU: „Black Friday“ je tady. Kde se vyplatí koupit televizor?
Podzimní přehled set-top boxů pro příjem DVB-T2/HEVC v cenové hladině do pěti tisíc korun
Přehled televizorů s tunerem DVB-T2/HEVC
Tržby e-shopu Kasa.cz vzrostly v pátek v porovnání s „Černým pátkem“ 2015 o více než 30 %. Mezi nejprodávanější kategorie patřily mobilní telefony, tablety, notebooky nebo televizory.
Ředitelka komunikace Kasa.cz Andrea Čižmářová k tomu dodává: Nárůst prodejů převyšuje někde až 40 procent ve srovnání s minulým rokem. Lidé nakupují i dražší vybavení do domácnosti, u něhož je větší sleva, jako například kuchyňské roboty, kávovary, pračky, sušičky nebo lednice.