Blog jako nový nástroj personálního marketingu

9. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Využít blog jako nějaký ekonomický prostředek je pravděpodobně nereálné, nicméně uplatnění může najít jinde. Co třeba ho využít jako součást personálního marketingu? Suché tiskové zprávy již nestačí, takže přidejte příběhy zaměstnanců, vyprávění ze života společnosti, o jejím zázemím a volných místech. Blog nepůsobí pro tento účel tak škrobeně a formálně.

Využít blog jako nějaký ekonomický prostředek je pravděpodobně nereálné, nicméně uplatnění může najít jinde. Co třeba ho využít jako součást personálního marketingu? Suché tiskové zprávy již nestačí, takže přidejte příběhy zaměstnanců, vyprávění ze života společnosti, o jejím zázemím a volných místech. Blog nepůsobí pro tento účel tak škrobeně a formálně.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).