UVNITŘ FOTO Na odporu mladých diváků proti turecké telenovele Tisíc a jedna noc, kterou vysílá televize Nova, postavil hudební kanál Óčko svoji novou imageovou kampaň. Hlavním komunikačním prvkem je motto „Nech se Óčkovat“,
přiblížila marketingová manažerka Óčka Kristýna Štíhelová. Tisková kampaň se během dubna objeví v celostátních denících a lifestylových časopisech. Autorem návrhu a realizace je agentura TTV,
dodala Štíhelová.
K TÉMATU: Óčko mění vizuál a přejmenovává pořady, místo DJ Diváka bude miXXXer
Kampaň přichází měsíc poté, co Óčko změnilo grafiku, dramaturgii i názvy zavedených pořadů. V rámci změn se například oblíbený pořad DJ Divák přejmenoval na miXXXer a Inbox na Face2Face. Po dvouměsíční přestávce se v březnu na Óčko vrátila i původní hitparáda, která nově nese název Óčko chart.
Nová tisková kampaň hudební televize Óčko