Hlavní navigace

Bonami.cz i po ostrém spuštění trvá na registraci [doplněno]

25. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nový e‑shop s nábytkem a doplňky, za kterým stojí Miton, si bez registrace (nebo technické šikovnosti) ani neprohlédnete.

V noci na dnešek bylo spuštěno Bonami.cz, nový projekt Mitonu a Václava Štrupla, který projekt vede. Napsali jsme o něm již na sklonku roku minulého. Web je poněkud jinak pojatým e‑shopem s návrhářským nábytkem a doplňky do domácnosti, který chce denně přinášet několik zvláštních nabídek.

Mezi odborníky projekt vzbuzuje nevoli povinnou registrací, bez které se nedostanete dál (pokud si trošičku „hackersky“ nepohrajete — postupy zmíněny v diskusi pod kritickým článečkem Dana Dočekala na jeho Pooh.cz).

UX DAy - tip 2

Zvolíte-li „snadné“ přihlášení přes Facebook, to přitom „nacucne“ z vašeho uživatelského profilu mnohem více než jen jméno a e‑mailovou adresu, a to datum narození, místo pobytu, profilový obrázek, pohlaví, adresu (ID) vašeho profilu na Facebooku, sítě, kterých jste členem, seznam přátel (!) a cokoli jiného, co jste na FB ponechali veřejným.

Požádali jsme Bonami.cz o vysvětlení, proč trvá na registraci, a Václav Štrupl nám odepsal:
Bonami.cz je ve své podstatě nákupní klub. Přinášíme na český trh produkty, které tady často nikdo neprodává, a nabízíme je za speciální ceny pouze v omezeném množství. Chceme tedy našim registrovaným členům zajistit, že se o nové kolekci dozvědí jako první a budou k ní mít přednostní přístup.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).