Během několika následujících měsíců bude uzavřena šestina prodejen Bontonland, největšího tuzemského řetězce obchodů s hudbou a filmy. Důvody těchto změn jsou ekonomické, stěhujeme se z měst s nízkou kupní sílou,
cituje iDnes Zdeňka Polácha, projektového manažera Bontonlandu. Internet hraje v rušení kamenných prodejen nemalou roli. Podle Zdeňka Polácha obrat z prodejů hudby v internetovém obchodě Bontonlandu meziročně zvyšuje o padesát procent. Lidé si zvykají, že na Internetu mají o zboží více informací, než v obchodech, a hlavně mnohem širší nabídku,
řekl pro iDnes. O roli výměnných sítí v zavírání kamenných prodejen Bontonlandu můžeme jen spekulovat, ale třeba někteří provozovatelé videopůjčoven, kteří byli nuceni z ekonomických důvodů omezit či zrušit provoz, poukazují hlavně na odliv klientů k nelegálním kopiím na Internetu. (iDnes)