Startup pod vedením Víta Horkého sehnal těžkou váhu. “Terry je zkušený lídr v telekomunikačních společnostech,” tvrdí Horký s tím, že právě operátoři jsou jedním z jejich největších zákazníků.
Valeski vedl od roku 2000 tuzemského operátora Eurotel. V roce 2004 ale muž, který byl tehdy podporován ministrem informatiky Vladimírem Mlynářem, neustál spory, které se poslední dobou objevily mezi Eurotelem a mateřskou firmou – státním Českým Telecomem. Z oboru ale nevypadl. Byl třeba u evropské expanze BT.
Podle Horkého přinese Valeski do vedení firmy především přehled o různých firemních kulturách, což se může hodit při nastavování služby pro velké klienty. “Digitální věk od základů změnil dosavadní koncept telekomunikačního průmyslu,” popisuje svou vizi Valeski.
V tiskové zprávě se ale svěřil i se svým aktuálním pohledem na telekomunikační trh: "Mobilní operátoři postupně ztrácí své prvenství na trhu, protože dostupné a bezplatné internetové připojení je na vzestupu a spotřebitelé mají svá rozhodnutí ve svých rukou. Brand Embassy firmám přináší možnost udržet efektivitu služeb pomocí online zákaznické podpory. To je v době digitální transformace klíčovou konkurenční výhodou,” dodává.
Tuzemský startup ze stáje Rockaway loni propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce se svou cloudovou službou kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.