Hlavní navigace

Brand Embassy ulovilo bývalého šéfa Eurotelu – Terrence Valeski je zpět

26. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vít Horký, šéf Brand Embassy Autor: Brand Embassy
Vít Horký, šéf Brand Embassy
Dobří holubi se vracejí. Terrence Valeski se stává členem týmu startupu zaměřeného na zákaznický servis.

Startup pod vedením Víta Horkého sehnal těžkou váhu. “Terry je zkušený lídr v telekomunikačních společnostech,” tvrdí Horký s tím, že právě operátoři jsou jedním z jejich největších zákazníků. 

Valeski vedl od roku 2000 tuzemského operátora Eurotel. V roce 2004 ale muž, který byl tehdy podporován ministrem informatiky Vladimírem Mlynářem, neustál spory, které se poslední dobou objevily mezi Eurotelem a mateřskou firmou – státním Českým Telecomem. Z oboru ale nevypadl. Byl třeba u evropské expanze BT. 

Podle Horkého přinese Valeski do vedení firmy především přehled o různých firemních kulturách, což se může hodit při nastavování služby pro velké klienty. “Digitální věk od základů změnil dosavadní koncept telekomunikačního průmyslu,” popisuje svou vizi Valeski. 

CS24 tip temata

V tiskové zprávě se ale svěřil i se svým aktuálním pohledem na telekomunikační trh: "Mobilní operátoři postupně ztrácí své prvenství na trhu, protože dostupné a bezplatné internetové připojení je na vzestupu a spotřebitelé mají svá rozhodnutí ve svých rukou. Brand Embassy firmám přináší možnost udržet efektivitu služeb pomocí online zákaznické podpory. To je v době digitální transformace klíčovou konkurenční výhodou,” dodává.

Tuzemský startup ze stáje Rockaway loni propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce se svou cloudovou službou kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).