Letošní E-Business Forum bude pořádně nabité. Vystoupí řečníci, které nemáte šanci slyšet každý den (některé ani každý rok), dozvíte se jako první výsledky unikátní studie loajality a chybět nebude ani závěrečná afterparty. 27. září je ten den, kdy se koná největší odborná akce pro internetové obchodníky.
Věděli jste, že nejvíce oblíbených obchodů mají zákazníci v segmentu PC a že cena je rozhodujícím faktorem při nákupu v segmentu Kosmetika a drogistické zboží? Z výsledků unikátní studie Heureky týkající se loajality českých zákazníků se dozvíte mnohem víc. A to jako první. Podrobná zjištění ze studie napříč nákupními kategoriemi má pro vás připravena Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.
Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti CEO Mall Group Jakub Havrlant. V rozhovoru s Robertem Čásenským, vydavatelem měsíčníku Reportér, bude hovořit o budování hodnot, hledání „out of the box“ řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Řeč bude i o prvních dojmech z vedení Mall Group.
Prodej potravin online je specifický v mnoha ohledech. Jedním z nich je fakt, že se zákazníci na nákup vracejí i několikrát týdně. Jak online supermarket Rohlik.cz buduje bázi zákazníků, kteří se vrací a jsou spokojení, při extrémně rychlém růstu, který je klíčem pro přežití na tomto trhu? A jak se tu zákaznická loajalita a spokojenost měří? O zkušenosti z Rohlik.cz, který v druhém roce existence míří k miliardovému obratu, se podělí jeho zakladatel a CEO Tomáš Čupr.
O svobodě, strachu, chybách i radosti bude mluvit Ladislav Trpák ze ZOOTu. Také o tom, co se v ZOOTu cestou naučili. A slibuje i „pár esoterických keců“.
Těšit se samozřejmě můžete i na mnoho dalších řečníků. Přednášky pojedou paralelně ve třech sálech, uslyšíte skutečné příběhy, dozvíte se praktické rady a setkáte se s celou řadou návodů.
E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.
Konferenci E-Business Forum organizuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery GLS a Shopware. Konferenci dále podpořili Acomware, Moje ID, Twisto Payments, E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Živě.cz.