Hlavní navigace

E-business Forum

Report

EBF 2017: České e-shopy zkouší štěstí v cizině. Jak tam mohou co nejlépe uspět?

Česká e-commerce scéna je jednou z nejpřeplněnějších v Evropě. Nové možnosti ale čekají v zahraničí. To bylo hlavní téma konference E-Business Forum 2017.

David Slížek

26. 9. 2017 8:00
| 2

Notino zavádí pozici komerčního ředitele, bude jím Jan Vraný z Googlu

Kosmetický e-shop Notino (dříve Parfums.cz) zavádí novou pozici. Prvním komerčním ředitelem se stane Jan Vraný, dosavadní obchodní ředitel českého Googlu. Ten informaci zveřejnil v průběhu konference E-Business Forum 2017. „Potřebujeme dále…

David Slížek

25. 9. 2017 15:32

Marketingová konference, která je úplně out. Out of the box

Pojďte se s námi podívat do budoucnosti. Vyskočíme z myšlenkové krabice každodennosti a podíváme se na digitální svět z nových úhlů.

Ján Simkanič

25. 9. 2017 8:37
Rozhovor

Jens Rothenstein (IFH Köln): S Amazonem se nedá bojovat cenou

Ovládne jednou Amazon celou e-commerce scénu? Na německém trhu se stal velkým hegemonem, který se postupně rozrůstá do nových oblastí. Jak s ním bojovat?

David Slížek

21. 10. 2016 6:30
Report

E-Business Forum 2016: Zákazníci jsou nevěrní. A co s tím?

Ačkoli byla hlavním tématem letošního E-Business Fora loajalita zákazníků, nakonec se mluvilo i o řadě dalších zajímavých věcech.

David Slížek

3. 10. 2016 12:00

Braverman, Havrlant, Čupr, Trpák. Hvězdná sestava na #EBF16

Nejlepší zákazník je loajální zákazník. Ale jak si toho loajálního zákazníka vychovat? Odpovědi nabídne konference E-Business Forum.

Redakce

20. 9. 2016 15:12
Report

E-business Forum 2015: Když letos otvírat e-shop, tak s drogerií

Každoroční sešlost e-commerce scény osvěžili zahraniční hosté. Témata byla jasná – proměna zákaznických generací a nový byznys, který přináší nové technologie.

Jan Beránek

23. 9. 2015 6:30

E-Business Forum: v hlavních rolích Hughes, Abraham, Čupr, Ungr

Největší zdroj praktických ukázek, inspirace a rad – tak to je konference E-Business Forum pořádaná Asociací pro elektronickou komerci. Už v úterý 22. září.

Redakce

17. 9. 2015 11:33
Report

E-Business Forum 2014: Otevřeně o chybách a slepých uličkách

Čeká české e-shopy konsolidace? Na věčnou otázku nepřineslo jednoznačnou odpověď ani letošní E-Business Forum. Co jsme se jinak o české e-komerci dozvěděli?

David Slížek

26. 9. 2014 6:30
| 8
Studie

Studie o české e-commerce: nákup zkusila už čtvrtina majitelů mobilů a tabletů

Jak se za uplynulý rok proměnila česká e-komerční scéna? Podívejte se, co přinesl tradiční výzkum Asociace pro elektronickou komerci a agentury Mediaresearch.

David Slížek

24. 9. 2014 16:35
| 6

Square v sedmi tisícovkách obchodů Starbucks

Již dříve oznámená spolupráce mezi Square (platební startup) a Starbucks má první reálné výsledky – pomocí Square můžete platit v sedmi tisících Starbucks napříč USA. Square je na trhu od roku 2009, kdy uvedlo čtečku kreditních karet, kterou bylo možné připojit k iPhone – prostřednictvím konektoru pro sluchátka. Dnes Square představuje kompletní platební nástroj, systém, elektronickou  peněženku a pravděpodobně časem ještě více.

Daniel Dočekal

8. 11. 2012 15:26
| 1

Češi se pořád bojí platit na internetu kartou, nejradši mají platbu převodem z účtu

Dobírka je mezi českými zákazníky stále nejpoužívanějším způsobem platby za zboží v e-shopech. Jako hlavní metodu ji uvádí 40 % uživatelů. Na druhém místě je platba převodem z účtu (33 %) a až na třetím místě je platba kartou (15 %). Vyplynulo to z průzkumu E-commerce 2012, který pro Asociaci pro elektronickou komerci vypracovala a na konferenci E- business Forum 2012 představila agentura Mediaresearch.

David Slížek

24. 9. 2012 12:56

Marek Liška, Mall.cz: Naše průměrná marže je 10 %, plenky ji mají větší než elektro

Konkurence na trhu s elektro zbožím roste a marže obchodníků klesají. V průběhu konference E-business Forum 2012 to řekl obchodní ředitel Mall.cz Marek Liška: „Naše průměrná marže je kolem deseti procent, v segmentu elektro jde o jednotky procent, někdy i o nulu,“ prozradil. Mall.cz se podle něj proto snaží zaměřit na jiné segmenty. "V poslední době se zaměřujeme na fashion, v ČR není tento segment dobře dělaný a je v něm prostor. Když jsme před dvěma lety začali prodávát plenky, vsichni se…

David Slížek

24. 9. 2012 11:04
| 1