Hlavní navigace

Březen - měsíc Internetu

23. 2. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Dvacet procent firem do sta zaměstnanců letos plánuje pořízení webových stránek. Počet uživatelů Internetu, kteří se připojují z domova, vzrostl z 11 na 23 procent. O sedm procent více Čechů než v roce 1999, tedy 36 procent by rádo pracovalo s Internetem, ale nemá přístup. Počet uživatelů, kteří s Internetem pracují běžně, vzrostl za stejnou dobu ze tří na 17 procent. Dozvíte se v rozhovoru s Jaroslavem Winterem, předsedou BMI, který přinesly Novinky při příležitosti šestého běhu akce Březen –…

Dvacet procent firem do sta zaměstnanců letos plánuje pořízení webových stránek. Počet uživatelů Internetu, kteří se připojují z domova, vzrostl z 11 na 23 procent. O sedm procent více Čechů než v roce 1999, tedy 36 procent by rádo pracovalo s Internetem, ale nemá přístup. Počet uživatelů, kteří s Internetem pracují běžně, vzrostl za stejnou dobu ze tří na 17 procent. Dozvíte se v rozhovoru s Jaroslavem Winterem, předsedou BMI, který přinesly Novinky při příležitosti šestého běhu akce Březen – měsíc Internetu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).