Hlavní navigace

Britové si uvědomují tikot digitalizace

9. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 8. 2006

Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání slaví ve Spojeném království úspěchy. Podle průzkumu, který realizovat regulační úřad Ofcom, si už dvě třetiny Britů uvědomují konec analogové televize. V regionu Border, kde k přepnutí na digitál dojde nejdříve – za dva roky, stouplo povědomí na 82 procent. Průzkum také ukázal, že si Britové všímají nového loga v podobě digitálního tiku, které spotřebitelům označuje produkty a služby určené pro digitální vysílání. Data nasbíraná během letošního května a června ukazují, že 54 procent britských dospělých ví, co logo znamená.

Kampaň ve Spojeném království začala 5. května, o jejím startu jsme informovali aktualitou: Británie zahájila masivní digitální kampaň.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.