Pohlcením Adexpresu získá londýnská firma i celý balík agentur. Digitální mediálku Adexpres, kreativní agenturu Bistro, její odnož zaměřenou na sociální média Bistro Social a mobilní vývojáře ze studia Mobile Internet. Firma o obchodu informovala v tiskové zprávě.
Pro samotné agentury se víceméně nic moc nezmění. Tedy kromě jména. Adexpres Group bude sloučen pod značku Dentsu Aegis Network Czech Republic & Slovakia. Ve vedení zůstává dosavadní šéf Jan Galgonek. Nad ním bude šéf nové firmy – Petr Chajda.
Obchod se domlouval celé dva roky. Spojením vzniká digitální a kreativní online skupina s počtem 140 lidí. Ve skupině Adexpres Group jich dnes dělá devadesát. Podle odhadů by se roční obrat nové sloučené firmy mohl jen v digitálním světě pohybovat kolem 600 milionů korun.
České agentury ze stáje Adexpresu se díky novým majitelům mohou dostat i k zahraničním klientům. Dosud se totiž věnovaly globálním značkám, ale spíš jen v českém prostředí. Pracovaly třeba pro Českou spořitelnu, McDonald’s, Heineken, Hero či GlaxoSmithkline. S Brity přichází i Adidas, Mastercard nebo Rewe.