Hlavní navigace

Britský Telecom testuje placený obsah

3. 12. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

BTopenworld, dcera British Telecom, spustila testovací provoz dvou programů placeného obsahu – potvrzuje tak nejen trend sbližování telco s ICP, ale i trend k placenému obsahu. Oba programy jsou zaměřené na domácnosti, přičemž první klientům umožňuje stáhnout pro osobní potřebu deset hudebních skladeb měsíčně (£ 7,99), druhý pak představuje přístup na herní server (£ 9,99). Je jen otázkou času, kdy s podobnými programy začnou přicházet další ISP. (NIm)

BTopenworld, dcera British Telecom, spustila testovací provoz dvou programů placeného obsahu – potvrzuje tak nejen trend sbližování telco s ICP, ale i trend k placenému obsahu. Oba programy jsou zaměřené na domácnosti, přičemž první klientům umožňuje stáhnout pro osobní potřebu deset hudebních skladeb měsíčně (£ 7,99), druhý pak představuje přístup na herní server (£ 9,99). Je jen otázkou času, kdy s podobnými programy začnou přicházet další ISP. (NIm)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.