Hlavní navigace

Budoucnost webdesignu je ve videu

10. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Dnešní webdesign je takový zašedlý. Neříkám, že by byla nouze o grafické skvosty, spíše jsou všechny tak nějak stejně pěkné. Webdesignéři jsou závislí na technologii a především datových přenosech. Těžko může bez masivního rozvoje vysokorychlostního Internetu vzniknout nějaký nový, revoluční webdesignérský směr. Martin Kalda navrhuje více využít video, ale upřímně, Internet na to není stavěný. Základem jsou informace a jakékoli pokusy o interaktivitu to jen komplikují.

Dnešní webdesign je takový zašedlý. Neříkám, že by byla nouze o grafické skvosty, spíše jsou všechny tak nějak stejně pěkné. Webdesignéři jsou závislí na technologii a především datových přenosech. Těžko může bez masivního rozvoje vysokorychlostního Internetu vzniknout nějaký nový, revoluční webdesignérský směr. Martin Kalda navrhuje více využít video, ale upřímně, Internet na to není stavěný. Základem jsou informace a jakékoli pokusy o interaktivitu to jen komplikují.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.