Hlavní navigace

Pozvánka na Business Tuesday o marketingovém výzkumu

29. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

TUESDAY Business Network pořádá v úterý další setkání ze seriálu Business Tuesday, tentokrát na téma Marketingový výzkum – naučte se mu rozumět za jeden večer. Na programu je hned několik přednášek. Jan Tuček z agentury STEM/MARK představí metody a techniky marketingového výzkumu. Eva Veisová z Network Media Service pohovoří o marketingovém výzkumu na Internetu. Rozpoznání seriózního výzkumu a správné interpretaci jeho výsledků se bude věnovat přednáška Petry Průšové z Millward Brown Czech…

TUESDAY Business Network pořádá v úterý další setkání ze seriálu Business Tuesday, tentokrát na téma Marketingový výzkum – naučte se mu rozumět za jeden večer. Na programu je hned několik přednášek. Jan Tuček z agentury STEM/MARK představí metody a techniky marketingového výzkumu. Eva Veisová z Network Media Service pohovoří o marketingovém výzkumu na Internetu. Rozpoznání seriózního výzkumu a správné interpretaci jeho výsledků se bude věnovat přednáška Petry Průšové z Millward Brown Czech Republic.

Panelová diskuse proběhne na téma Co zákazníci nevědí o marketingovém výzkumu – a měli by. Setkání Business Tuesday se koná v úterý 4. května 2010 v PwC BusinessCommu­nityCenter (Kateřinská 40, Praha 2) od 18:00. Zájemci o účast se mohou registrovat na výše odkazovaném webu akce, kde naleznou i detailnější informace o programu a přednášejících.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).