Funkci ředitele PR zavedla společnost CET 21, která je provozovatelem televize Nova a jejích tematických kanálů Nova Cinema, Nova Sport a MTV. Počínaje 6. červnem ji obsadil Vladimír Mužík, bývalý šéfredaktor bulvárního deníku Blesk, který předtím vedl nejčtenější bulvární deník na Slovensku, Nový čas. Informovala o tom marketingová ředitelka Novy Miloslava Nováková, které je nový šéf PR Novy přímo odpovědný.
ČTĚTE TAKÉ: Mluvčí Novy Michaela Fričová k 30. červnu končí. S ní i PR manažerka
Úkolem Vladimíra Mužíka bude řídit tiskové oddělení, zajišťovat koordinaci a organizaci PR aktivit, komunikačních strategií a image firmy v médiích,
přiblížila Nováková. Jsme rádi, že se Vladimír Mužík rozhodl nastoupit do TV Nova a pomoci jí svými zkušenostmi upevňovat na trhu pozici nejúspěšnějšího média v České republice,
komentoval Mužíkův nástup generální ředitel Novy Jan Andruško.
K TÉMATU: Průzkum mezi prodejci televizní reklamy: Nova a ČT 1 už jsou za zenitem
Sám Mužík se podle svých slov na nové působiště těší. Několik let jsem působil v nejúspěšnějších novinách v České a Slovenské republice. Těší mě, že mohu působit v manažerském týmu nejsledovanější televize a lídra celého mediálního trhu v České republice. Jsem rád, že jí svými schopnostmi mohu dopomoci k dalšímu růstu a rozvoji,
uvedl v oficiální tiskové zprávě Novy.
Z deníku Blesk odešel Mužík letos v dubnu, kdy ho po čtyřech letech šéfování vystřídal dosavadní šéfredaktor týdeníku Reflex Pavel Šafr. Mužíkův odchod od vydavatele Blesku, mediální skupiny Ringer Axel Springer CZ, nebyl dobrovolný.