Právě to, že by reklamní kampaň měl uživatel problémy přečíst, by u inzerentů bylo v tomhle případě vítané - uživatelé by si totiž tu námahu, aby si jí přečetli, museli dát - jinak by se totiž přes Captchu nedostali. Sice naštvaní, ale v podvědomí už jim zůstává heslo "výrobek xx je nejlepší"..Horší by to samozřejmě bylo s prolomením takové captchy - na rozdíl od té klasické (shluk 4-5 znaků, řádově statisíce až miliony kombinací), kolik různých kombinací textu kampaně (nebo i ze všech nasmlouvaných kampaní) by muselo být, aby si je roboti nezapamatovaly předem, a nezkoušely jednu po druhé?
Jinak, ale naštěstí, nemluví se o zavádění,, ale jen že si Microsoft podal patent, aby to nezačal zkoušet někdo jiný..
mně se to líbí, je to celosvětový patent? Okamžitě bych to začal používat. Prostě byste museli napsat "ariel", "nový jar", "nejlevnější pneumatiky na xyz.cz ..."