Nového rekordu v průměrném měsíčním podílu na sledovanosti u diváků starších patnácti let dosáhla za červen zpravodajská televize ČT 24. Hodnota 3,83 procenta znamená nejlepší měsíční výsledek od vzniku tohoto programu v květnu 2005. Potvrzuje se, že květnový vysoký výsledek ČT 24 nesouvisel, jak se mnozí domnívali, pouze s vrcholící volební kampaní, nýbrž jde o pokračující trend,
míní ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich.
K TÉMATU: ČT 24 byla díky volbám rekordní. Měla podíl na divácích třináct procent
ČT 24 posiluje podíl na trhu díky inovacím a důrazu na maximální serióznost a kvalitu témat a hostů. Jsme rádi, že roste společenská role silné zpravodajské veřejné služby ztělesněné v ČT 24,
dodává Fridrich, podle něhož ještě nebyl zpravodajský potenciál zdaleka vyčerpán a má tendenci se dále zdokonalovat. Zatímco v druhém pololetí loňského roku dosáhla ČT 24 průměrného podílu na dospělém publiku ve výši 2,12 procenta, za letošní první čtvrtletí to je už 3,07 procenta.
Stejně tak skokově rostl i průměrný denní reach (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost), která činila v druhé polovině loňského roku 846 tisíc diváků, ale v první polovině roku 2010 už 1,162 milionu a v červnu 2010 dokonce 1,199 milionu diváků, což byl po květnu 2010 nejlepší výsledek,
přiblížil mluvčí ČT Ladislav Šticha.