Hlavní navigace

Češi opět lámali SMS rekord, Slováci byli střídmější

25. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V poslední době tolik medializovaná ekonomická krize evidentně nepřinutila Čechy šetřit na SMS přáních rozesílaných na Štědrý den. I letos padl rekord. Celkem jsme 24. prosince 2008 poslali 72,2 milionu „esemesek“ a 381 tisíc zpráv MMS, které i přes desetiprocentní nárůst oproti loňsku stále hrají druhé housle. Největší provoz v sítích byl zaznamenám kolem poledne. Celkově na Štědrý den nejvíce SMS zpráv poslali klienti T-Mobilu – téměř 28,2 milionu (tedy o skoro o pět procent více než loni).…

V poslední době tolik medializovaná ekonomická krize evidentně nepřinutila Čechy šetřit na SMS přáních rozesílaných na Štědrý den. I letos padl rekord. Celkem jsme 24. prosince 2008 poslali 72,2 milionu „esemesek“ a 381 tisíc zpráv MMS, které i přes desetiprocentní nárůst oproti loňsku stále hrají druhé housle. Největší provoz v sítích byl zaznamenám kolem poledne. Celkově na Štědrý den nejvíce SMS zpráv poslali klienti T-Mobilu – téměř 28,2 milionu (tedy o skoro o pět procent více než loni). Zákazníci Telefóniky O2 také letos nešetřili na SMS zprávách a na Štědrý den jich poslali 27 milionů, tedy o milion více než loni. Jenom Vodafone setrvává na loňských číslech, tedy zhruba na 17 milionech textových zprávách. (Mobil.cz)

To sousedé ze Slovenska letos klávesnice svých mobilů šetřili. Vyplývá to alespoň ze statistik operátorů Orange a T-Mobile, kteří mají 95 procent na slovenském mobilním trhu. Zákazníci slovenského T-Mobilu poslali 24. prosince 2008 o cca půl milionu textovek více než minulý rok (konkrétně 11 590 832 kusů), ovšem klienti operátora Orange jich v meziročním porovnání naopak poslali zhruba o milion méně (přesně 18 048 422). Největší provoz v sítích byl zaznamenán v odpoledních hodinách. (MobilMania.sk)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).