Hlavní navigace

Češi si letos na Štědrý den více oblíbili MMS zprávy

Jiří Macich ml.

Tradiční pohled do statistik provozu v sítích tuzemských mobilních telefonních operátorů o Štědrý den letos nabízí přece jen něco nového. Jde o počet odeslaných MMS zpráv, který se meziročně zvýšil více než dvojnásobně. Vyplývá to alespoň z údajů, které operátoři poskytli ČTK. Celkem bylo dne 24. prosince 2009 v tuzemských mobilních sítích odesláno 864 tisíc MMS zpráv. Ve stejný den loňského roku tuzemskými sítěmi putovalo jen 381 tisíc MMS zpráv. Za nárůstem může být kromě lepší vybavenosti…

Tradiční pohled do statistik provozu v sítích tuzemských mobilních telefonních operátorů o Štědrý den letos nabízí přece jen něco nového. Jde o počet odeslaných MMS zpráv, který se meziročně zvýšil více než dvojnásobně. Vyplývá to alespoň z údajů, které operátoři poskytli ČTK. Celkem bylo dne 24. prosince 2009 v tuzemských mobilních sítích odesláno 864 tisíc MMS zpráv. Ve stejný den loňského roku tuzemskými sítěmi putovalo jen 381 tisíc MMS zpráv. Za nárůstem může být kromě lepší vybavenosti obyvatelstva hlavně kampaň Vodafonu, který si z MMS zpráv udělal letos hlavní předvánoční téma.

Zákazníci Vodafonu nakonec na Štědrý den odeslali 450 tisíc MMS, což značí osminásobný nárůst oproti minulému roku. I u konkurence ale narostl počet odeslaných MMS zpráv. Počet odeslaných SMS zpráv letos naopak klesl. Na Štědrý den jich v síti Telefóniky O2, T-Mobile a Vodafonu bylo odesláno celkem 71,4 milionu, tedy o 800 tisíc méně než loni. Zákazníci Telefóniky a T-Mobilu odeslali po 27,7 milionu krátkých textových zpráv. Zákazníci Vodafonu pak přispěli svými 16 miliony SMS zpráv. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?