Česká pojišťovna v nových tabulkách

2. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Česká pojišťovna představila nový design svých webových stránek. Server je rozdělen na dvě hlavní sekce – Osoby a Firmy. Navigace je jednoduchá, stránky přehledné, vzhled příjemný. Jen jsem nepochopil smysl používání tabulek. Proč velké společnosti typu Ogilvy Interactive, která za tímto výtvorem stojí, nepoznali výhody CSS layoutu. Už je to evergreen, ale jaké výhody přináší tabulky? A jak může takováto společnost dostat tak zajímavou zakázku? (Chip)

Česká pojišťovna představila nový design svých webových stránek. Server je rozdělen na dvě hlavní sekce – Osoby a Firmy. Navigace je jednoduchá, stránky přehledné, vzhled příjemný. Jen jsem nepochopil smysl používání tabulek. Proč velké společnosti typu Ogilvy Interactive, která za tímto výtvorem stojí, nepoznali výhody CSS layoutu. Už je to evergreen, ale jaké výhody přináší tabulky? A jak může takováto společnost dostat tak zajímavou zakázku? (Chip)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).