Česká pošta elektronická

12. 3. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Státní podnik Česká pošta (ČPt) ve spolupráci se Sybase otevřela „poštovní bránu“ mezi emailem a listovními zásilkami. Firmy s velkým počtem odesílaných listovních zásilek nyní mají možnost ušetřit až 15 procent nákladů spojených s poštovným. Pokud ČPt doručí zásilky v elektronické podobě, ČPt zajistí jejich převedení do listovní podoby a doručí je adresátům. Kromě jiného tato služba zvýší i logistickou operativnost a ušetří náklady spojené s dopravou. (České noviny)

Státní podnik Česká pošta (ČPt) ve spolupráci se Sybase otevřela „poštovní bránu“ mezi emailem a listovními zásilkami. Firmy s velkým počtem odesílaných listovních zásilek nyní mají možnost ušetřit až 15 procent nákladů spojených s poštovným. Pokud ČPt doručí zásilky v elektronické podobě, ČPt zajistí jejich převedení do listovní podoby a doručí je adresátům. Kromě jiného tato služba zvýší i logistickou operativnost a ušetří náklady spojené s dopravou. (České noviny)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).