Hlavní navigace

Česká redakce Eurosportu začala komunikovat prostřednictvím Facebooku

Lukáš Polák

Uživatelé komunitního portálu Facebook si mohli všimnout, že stránka Eurosportu, která byla doposud psaná v angličtině, s nimi začala komunikovat česky. Mezinárodní statusy naopak zmizely.

Doba čtení: 1 minuta

Sportovní fanoušci a diváci panevropského kanálu Eurosport mohou být s touto televizí v kontaktu prostřednictvím dalšího kanálu. Jeho česká redakce začala komunikovat chystané novinky ve vysílání a přenosy prostřednictvím komunitního portálu Facebook. Zajímavostí však je, že se tak děje prostřednictvím již existující mezinárodní stránky. V praxi funguje posílání statusů ze stránky tak, že českým sportovním fanouškům se z ničeho nic začaly objevovat statusy v češtině.

ČTĚTE TAKÉ: Eurosport 2 HD míří do satelitního Skylinku a kabelovky HD Signal

Na druhou stranu naopak zmizely místním divákům mezinárodní statusy, které byly psány v angličtině. První post (odeslaný příspěvek) v češtině na Facebooku Eurosportu pochází ze soboty 12. května. Panevropský sportovní kanál se tak stal zároveň stanicí s největším počtem fanoušků na tomto komunitním portálu v České republice. Aktuálně již hlásí 873 tisíc a do kapsy tak hravě strčil například i stránky Óčka nebo Primy Cool. Je to ale tím, že profil Eurosportu je určený řadě trhů.

Našli jste v článku chybu?