Pokud je problém jen v tom, že se musím přihlašovat třikrát než se "uvolní míst" a do bankingu se dostanu o půl hodiny později než jsem plánoval, ještě se to dá přežít. Horší je, pokud autorizační SMS přijde za půl hodiny, když už je neplatná :-/
teda uznávám, že zrovna před dvěma hodinami se mi přesně tohle stalo (přihlásit se mi podařilo na druhý pokus), kdy jsem o tomto článku ještě nevěděl, ale vzhledem k tomu, že podobné problémy kol přetížení pozoruju u Servisu24 už minimálně dva měsíce, hledím, že to tu zveřejňujete jako novinku až teď. ČS s tím za tu dobu ještě nic neudělala, tyhle problémy mi to za zmíněnou dobu hlásilo aspoň třikrát, co vím.
Máte s tím podobné zkušenosti? Aby jen něco neslíbili a nic nedělali (ikdyž medializace by pomoct mohla...)
Nemohla jsem se přihlásit celé pondělí (stránku nelze zobrazit) a v úterý dopoledne (přetížení). Psala jsem na servis24 a poslali mi návod, jak si nastavit prohlížeč. Jak úžasné :(
A to, že by problém mohl být (a je) na jejich straně, připouštějí jen okrajově.
Jen klid, čs je v pohodě - erste bank rulez
Ono není až taková sranda kolem 1mio účtů na inet bankingu. To nemá žádný eshop, žádná stránka, kde musejí být garantovány transakce, myslím že v tomhle je čs největší.
no fake
Mně spíš překvapuje, že se všude mluví o přetížení sítě. Já si spíš myslím, že oni budou mít problém v přetížení serverů jako takových. Protože zajistit větší propustnost sítě není problém zvládnout ve velice krátkém čase. Nestálo by je to moc velké úsilí, a dá se zvládnout i relativně za běhu. Ale zajistit posílení výkonu serveru je už problém na delší čas. Takový server jednak nestojí málo, a jeho instalace a vyladění zabere další čas a peníze. Opravdu myslíte, že to je sítí?
to je sice pravda, ale já si tu službu platím a tak ji chci!!! A jak si to poskytovatel této služby zajistí mne absolutně nezajímá...prostě to MUSÍ fungovat. Jasně, technika občas může selhat, to platí všeobecně ale "přetížený systém"? Prostě nezájem!!! Já chci moji zaplacenou službu využívat.Tečka. :)