Po Unicredit Bank, Fio bance, GE Money Bank, ČSOB a Poštovní spořitelně, nabídne také Česká spořitelna svým klientům aplikaci mobilního bankovnictví. Na rozdíl například od ČSOB a její značky Poštovní spořitelna, která svou mobilní aplikaci internetového bankovnictví spustila na začátku roku jak pro mobilní telefony s operačním systémem Android, tak pro iOS, aplikaci s názvem SERVIS 24 Mobilní banka od České spořitelny budou moci, alespoň zpočátku používat pouze majitelé mobilních telefonů iPhone.
Zpočátku bude aplikace dostupná pouze pro operační systém iOS. Podle toho, jak bude našimi klienty využívána, zvažujeme vytvoření verze i pro Android a Windows Phone,
říká David Lorenc, ředitel úseku přímého bankovnictví České spořitelny.
Aplikace se objeví v App Storu v sobotu 25. února a uživatelé si ji budou moci zdarma stáhnout přímo prostřednictvím mobilního telefonu nebo přes iTunes do počítače. Službu SERVIS 24 Mobilní banka mohou plně využívat klienti České spořitelny, kteří mají v bance osobní nebo firemní účet a zároveň aktivovaný internetbanking. Před prvním použitím aplikace je nutné si v internetbankingu nastavit heslo pro mobilní aplikaci.
Nicméně některé funkce jsou k dispozici i uživatelům, kteří v bance účet nemají. Jedná se o funkci vyhledávání poboček a bankomatů, včetně plánování trasy a navigace, a databázi důležitých kontaktů s možností přímého spojení.
Klienti České spořitelny si prostřednictvím aplikace zjistí zůstatek a historii transakcí na všech svých účtech, které v bance mají. Je však nutné upozornit, že se jedná pouze o bankovní účty. V aplikaci se tak na rozdíl od internetbankingu nedostanete k údajům například o penzijním či stavebním spoření.
Aplikace umožňuje také zadání příkazu k úhradě, přičemž klient může vybírat ze seznamu příjemců, který si vytvořil v internetbankingu. Platby jsou omezeny pouze na převody v rámci České republiky.
Mobilní aplikace také obsahuje praktickou funkci skenování složenek, kdy je složenka vyfocena pomocí fotoaparátu.
Software na ní následně rozpozná údaje a předvyplní příkaz k úhradě. Ten je možný následně editovat.
SERVIS 24 Mobilní banka bude mít své vlastní transakční limity, které nijak neovlivní transakční limity internetbankingu. Tudíž v případě, že klient vyčerpá transakční limit internetbankingu bude mít ještě možnost převést peníze prostřednictvím mobilní aplikace a naopak. Transakční limity jsou u mobilní aplikace nastaveny na 30 tisíc denně a 200 tisíc za měsíc.