Hlavní navigace

Česká televize chce nalákat na výstavu Večerníčku více mimopražských návštěvníků

10. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTOGALERIE – „Je zjevné, že Večerníček i přes datum svého vzniku zůstává velmi aktuálním fenoménem,“ uvedl šéf České televize Petr Dvořák.

Česká televize se snaží o to, aby její výstavu ve Valdštejnské jízdárně a Museu Kampa k padesátinám oblíbeného dětského pořadu Večerníček navštěvovali hojně nejen obyvatelé Prahy, ale celé České republiky. S Českými drahami veřejnoprávní médium domluvilo padesátiprocentní slevu na zpáteční jízdné. Jediné, co pro to cestující musejí udělat, je zakoupit si v místě odjezdu v ČR zpáteční jízdenku s označením „VLAK+ 50 let Večerníčku“ do kterékoliv železniční stanice v Praze a tu si následně nechat potvrdit na pokladně Musea Kampa nebo Valdštejnské jízdárny.

ebf - partner 1

Z ARCHIVU: Česká televize obarví původní večerníček s Křemílkem a Vochomůrkou

Zájem o výstavu, kterou jsme v červnu otevřeli ve Valdštejnské jízdárně a v Museu Kampa, je opravdu velký. Je zjevné, že Večerníček i přes datum svého vzniku zůstává velmi aktuálním fenoménem. Jsem proto velice rád, že se nyní díky spolupráci s Českými drahami podaří usnadnit přístup na výstavu i těm, kteří žijí daleko od Prahy a výpravu do hlavního města musí o to pečlivěji zvažovat, konstatoval generální ředitel České televize Petr Dvořák. Věřím, že tato akce přivede do vlaků další zákazníky, doplnil předseda Představenstva ČD Pavel Krtek. Nové polepy s populárními postavičkami z Večerníčků budou vozit jednotky RailJet a Pendolino.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).