Hlavní navigace

Česká televize chystá nový tendr na prodej reklamního času

19. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Veřejná zakázka bude vypsána na 24 kalendářních měsíců a předpokládaná hodnota provize vítězného dodavatele činí 16 milionů korun.

Veřejnoprávní médium z Kavčích hor chystá v dohledné době veřejnou zakázku, která se bude týkat prodeje reklamního času. Novinářům to dnes oznámila mluvčí České televize Michaela Fričová. Doposud prodávala veřejnoprávnímu médiu reklamní čas agentura Media Master (stejně jako TV Barrandov). Fričová uvedla, že výherce bude mimo jiné zajišťovat také uzavírání smluv s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery, kteří budou mít zájem o prodej reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.

wt100 2024 EARLY

K TÉMATU: Česká televize zrušila tendr na prodej reklamy, Media Master má smůlu

Vybraný subjekt bude pochopitelně i zajišťovat plnění smluv a dodávat vysílací materiál v náležité technické kvalitě do České televize. Veřejná zakázka bude vypsána na 24 kalendářních měsíců a předpokládaná hodnota provize vítězného dodavatele činí 16 milionů korun, upřesnila Fričová a dodala: Tento krok navazuje na rozhodnutí Petra Dvořáka z března o zrušení zadávacího řízení k zakázce na prodej reklamního prostoru České televize. Důvodem zrušení zakázky z roku 2010 byla zásadní změna objemu zakázky, vzniklá v návaznosti na schválení nového zákona o České televizi ke konci loňského roku, který ukončil vysílání teleshoppingu a reklamy na programech ČT 1 a ČT 24.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).