UVNITŘ FOTO Po vzoru televize Prima i Česká televize propaguje připravovanou čtvrtou řadu taneční soutěže StarDance, kterou začne vysílat tuto sobotu 30. října, u loga svého prvního programu. Logo StarDance se objevuje pod logem ČT 1 a je stejné bílé barvy. Forma propagace stěžejních pořadů u loga televizního programu se již dříve objevila u slovenských televizí. Obzvláště Joj má s touto formou propagace velké zkušenosti.
K TÉMATU: Prima doplnila svoje logo sloganem „má talent“, podobně jako televize Joj
Joj už dříve propagovala rozšířeným logem svůj stěžejní seriál Panelák, ale také seriál Odsouzené, který koprodukovala s českou televizí Barrandov. Koncem léta začala stejným způsobem propagovat soutěž Česko Slovensko má talent. Stejný způsob propagace zvolila o několik dní později i česká Prima, která vysílá logo Talentu stabilně již od úvodního dílu této soutěže.
Netradičnímu promu se nevyhnula ani televize Nova, která takto propaguje svoji talentovou show Talentmania. Narozdíl od Primy a ČT 1 ale svoje logo doplňuje Talentmanií jen nárazově na několik okamžiků.
Upravené logo programu ČT 1 propaguje blížící se čtvrtou řadu taneční show StarDance (Foto: Lukáš Polák, DigiZone.cz)