Hlavní navigace

Česká televize propaguje Stardance u svého loga na obrazovce

26. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
26. 10. 2010

UVNITŘ FOTO Po vzoru televize PrimaČeská televize propaguje připravovanou čtvrtou řadu taneční soutěže StarDance, kterou začne vysílat tuto sobotu 30. října, u loga svého prvního programu. Logo StarDance se objevuje pod logem ČT 1 a je stejné bílé barvy. Forma propagace stěžejních pořadů u loga televizního programu se již dříve objevila u slovenských televizí. Obzvláště Joj má s touto formou propagace velké zkušenosti.

K TÉMATU: Prima doplnila svoje logo sloganem „má talent“, podobně jako televize Joj

Joj už dříve propagovala rozšířeným logem svůj stěžejní seriál Panelák, ale také seriál Odsouzené, který koprodukovala s českou televizí Barrandov. Koncem léta začala stejným způsobem propagovat soutěž Česko Slovensko má talent. Stejný způsob propagace zvolila o několik dní později i česká Prima, která vysílá logo Talentu stabilně již od úvodního dílu této soutěže.

CS24 tip temata

Netradičnímu promu se nevyhnula ani televize Nova, která takto propaguje svoji talentovou show Talentmania. Narozdíl od Primy a ČT 1 ale svoje logo doplňuje Talentmanií jen nárazově na několik okamžiků.

Upravené logo programu ČT 1 propaguje blížící se čtvrtou řadu taneční show StarDance (Foto: Lukáš Polák, DigiZone.cz)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).