Redakce webu ČT 24 se tak naplno začlení do stávající Redakce zpravodajství. Nově vznikne také tvůrčí producentská skupina, která se bude zaměřovat na multiplatformové a digitální projekty.
ROZHOVOR: Milan Fridrich – ČT se soustředí na výrazné počiny pro prime time
Zahájením podzimní sezony odstartovala Česká televize také strukturální změny, jejichž cílem je posílit integraci nových médií do všech ostatních televizních činností. Týmy webů ČT 24 se stanou součástí Redakce zpravodajství, jejímž ředitelem je Zdeněk Šámal (na fotografii). Vznikne také nová tvůrčí producentská skupina zaměřená čistě na digitální projekty.
Pavel Kohout, který doposud působil na postu výkonného ředitele Nových médií, dostal aktuálně za úkol vývoj nové aplikace ČT 24 a playeru pro iVysílání. Vedením týmu nových médií pak byla dočasně pověřena stávající ředitelka marketingu České televize Denisa Kollárová.