Pouhé dva roky vydržela Česká televize vydávat svůj programový časopis ČT+, který byl jakousi obdobou někdejšího týdeníku Anno televize Nova. Časopis, kterému se nedařilo oslovovat dostatečný počet inzerentů ani čtenářů, v nejbližší době skončí. Ekonomickému deníku E15 to potvrdil obchodní ředitel ČT Robert Kvapil s tím, že poslední číslo ČT+ vyjde na konci března.
K TÉMATU: Časopis ČT+ hledá strategického partnera
Kavčí hory na vydávání ČT+ prodělaly celkem 15 milionů korun. Již v době vzniku titulu ale generální ředitel ČT Jiří Janeček tvrdil, že titul není financován z koncesionářských poplatků, nýbrž výdělků veřejnoprávní televize z vlastní obchodní činnosti. Konkurence na trhu je tak silná, že oborový časopis jedné televize přestal ztrácet význam. Získávat inzerci na tento typ titulu je čím dál složitější, navíc přišla ekonomická krize,
uvedl pro E15 obchodní šéf ČT Kvapil.
Televize Nova zastavila vydávání svého časopisu Anno již před čtyřmi lety. Prima před časem začala vydávat časopis Recepty prima nápadů, který navazuje na stejnojmenný televizní pořad, a vlastnila celou časopiseckou divizi, do které patřil i týdeník Mladý svět. Poměrně brzy se ale všech titulů zbavila, a Recepty prima nápadů dnes patří firmě Grand Princ, největšímu tuzemskému vydavateli bezplatných oborových časopisů.
Právě Grand Princ převzal v roce 2008 také vydávání časopisu ČT+. Ani jemu se ale nepodařilo dostat titul do černých čísel. Kavčí hory nyní zvažují, že by časopis mohl pokračovat na internetu. V tuto chvíli se rozhodujeme, zda ČT+ bude pokračovat jako jakási internetová mutace v rámci našich stránek,
potvrdil deníku E15 obchodní ředitel ČT Robert Kvapil.