Ve finále prestižní evropské soutěže v oblasti kreativity v médiích PromaxBDA 2015 bodovala i Česká televize. Vítězství si konkrétně odnáší její stanice Déčko za propojování vysílání, on-line platforem, komunikace a marketingu. Veřejnoprávní médium bylo oceněno za pojetí letní soutěže Zachraňte duhu. Soutěž Zachraňte duhu vyvedla o prázdninách do přírody a historicky a kulturně zajímavých míst České republiky desítky tisíc dětí. Vytvořili jsme napínavý příběh o Černobílovi, který se rozhodl Déčku sebrat barvy, a bylo na dětech, aby Déčko zachránily,
popsala projekt vedoucí dětského webu Déčko.cz a jeho iniciátorka Štěpánka Sunková. Černobíla po kladné odezvě ČT trvale umístila do vysílání Déčka.
Z ARCHIVU: Zaváděcí kampaň zaniklé Pětky získala bronzovou sošku Promax, televizního Oscara
Úspěch si ale v soutěži PromaxBDA Europe 2015 neodnáší pouze Česká televize. Uspěla i německá hudební stanice Classica, orientovaná zejména na vážnou hudbu. Dobře známá je klientům satelitní služby Skylink, která má tento program ve své nabídce ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV). Classica uspěla hned dvakrát. Vítězství si odnáší v kategorii „General Brand Desing Package“, stříbro pak za „Best On-air Ident Campaign“. Hudební stanice se představila s kompletně novým vizuálem a logem loni 28. května. Jako své nové motto si zvolila „Look and Feel“ (sleduj a prožívej). Vítězství Classicy v dané kategorii není překvapivé. Svou kompletní proměnou postavila laťku kvality hodně vysoko.