Hlavní navigace

Česká televize už nebude při přenosech z MS v hokeji vysílat reklamu na produkt Clavin

21. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – „Společnost BPA naše připomínky akceptovala a sponzorský vzkaz bude do konce MS stažen z vysílání,“ sdělil generální ředitel České televize Petr Dvořák přítomným radním.

Česká televize stáhne během přenosů z MS v ledním hokeji probíhajícím v Minsku z vysílání reklamní spoty týkající se produktu Clavin, který má sloužit „ke zkvalitnění erekce“. Na začátku dnešního zasedání Rady České televize to uvedl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák. Ten tak učinil podle svých slov na základě stížností diváků týkajících se právě přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji. Firma BPA je zadavatelem sponzoringu na základě smlouvy o vysílacích právech k českému extraligovému hokeji.

Sponzoring týkající se produktu Clavin se objevoval i v rámci některých odpoledních zápasů. S BPA jsme o tom jednali s tím, že naši diváci to nesli nelibě a BPA naše připomínky akceptovala a sponzorský vzkaz bude do konce MS stažen z vysílání. Tím je tedy celá záležitost vyřešena, sdělil Dvořák přítomným radním a novinářům.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.