Hlavní navigace

Názory k článku Česká televize vyvinula metodu pro srovnání sledovanosti v TV a na webu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2014 11:53

    TNT (neregistrovaný)

    ČT má reklamy mezi pořady a komerčním televizím poplatky neposíláme. Moderní televize mají funkci normalizaci zvuku a není rozdíl v síle zvuku v pořadu a v reklamě.

    Budou brzy tlačit na změnu legislativy, proto sledování IPTV přes ethernet nespadá pod koncesionářské poplatky, stále je v zákoně specifikováno TV jako zařízení přijímající pozemní signál, satelit a kabel (každé zařízení pak musí mít interní tuner, po ethernetu nic takového není - najdete to ve FAQ na stránkách ČT v sekci koncesionářských poplatků). a už jsem se setkal s názory proč platit když "nemusí", takový ty kecy o demokracii si to můžete představit. svět se v prdel obrací. nebudu se divit, když protlačí balíčkovou metodou přes parlament nějaký horší systém kdy budou platit všichni bez ohledu na sledování tv.

  • 9. 10. 2014 11:06

    Koloděj (neregistrovaný)

    A když se divák v TV dívá na pořad taky jen na půlku, je započítán obdobně?

    Nevím proč, ale nemůžu se zbavit pocitu že se čt a spol snaží co nejvíc zatajit fakt: televize je na ústupu a dřív nebo později budou mít velkej problém, je to prostě zastaralé medium. Nehledě na to, že si za to můžou sami. Nebudu se dívat na TV kde sou v jednom kuse reklamy, to by nebylo to nejhorší, ale naše stanice maj zvyk (i když to bylo zakázané...) zvyšovat zvuk reklam o proti pořadům... To je pak super když u filmu usnete a vzápětí vás vzbudí stupidní reklama na cosi. O kvalitě tuzemských pořadů ani nemluvě.
    ČT a spol maj jediné štěstí a to to že u nás není netflix.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).