České Radiokomunikace, dominantní poskytovatel vysílacích služeb v České republice, po šesti letech mění agenturu, která pro ni bude zajišťovat komunikaci a PR. Doposud to byla společnost Ogilvy PR, nově to bude firma Neopublic Porter Novelli. Rád bych poděkoval agentuře Ogilvy PR za více než šestiletou spolupráci. Zároveň jsem potěšen, že mohu přivítat na palubě Neopublic Porter Novelli,
uvedl manažer marketingu operátora Jiří Grund. Agentura Neopublic vyšla z výběrového řízení a Radiokomunikace přesvědčila sehraností svého týmu.
NEPŘEHLÉDNĚTE: České Radiokomunikace i Radim Pařízek odmítají představy ČTÚ o omezování DVB-T v Česku
Společnost Neopublic byla založena v roce 2000 na Slovensku, v Česku funguje od roku 2002. Od roku 2004 je na základě afiliační smlouvy členem mezinárodní PR sítě Porter Novelli, která patří mezi největší mezinárodní PR sítě na světě. Mezi svými referencemi má klienty jako AVG, Microsoft nebo HP. Kontaktní osobou pro média bude Petra Miterová, jejíž pracovní pozice zatím nese označení Senior PR Consultant. V praxi bude ale figurovat jako tisková mluvčí Českých Radiokomunikací. Nahradí tak Kamila Chalupu z již zmiňované agentury Ogilvy.
Foto: LinkedIn