Hlavní navigace

České vysílání BBC se změní na Rádio Zet, potvrdila Lagardère Active ČR

25. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Cílem společnosti Lagardère Active ČR je vytvořit centralizovaný servis pro všechna její rádia a postupem času vybudovat „centrum novinařiny v Čechách, napříč trhem“.

Vysílání společnosti BBC Radiocom, které se na VKV vlnách britské BBC identifikuje jako Rádio BBC, skončí pod svým stávajícím názvem. Na dnešním setkání s odbornými novináři o tom informovala firma Lagardère Active ČR, jež toto zpravodajství produkuje. Lagardère je v České republice mimo jiné provozovatelem rozhlasových stanic Frekvence 1, Evropa 2 a Rádio Bonton. O registraci názvů Zet a Rádio Zet u českého patentového úřadu informoval už minulý server DigiZone.cz.

K TÉMATU: BBC Radiocom si registruje názvy Zet a Radio Zet. Náhrada za zaniklé Rádio Česko?

Výkonný ředitel Lagardère a jednatel licencované BBC Radiocom Miroslav Hrnko, kterého citoval server Mediář.cz, dnes uvedl, že společnost by sice mohla nadále používat název BBC, ale bude žádoucí, pokud vlastní vysílání oddělí od britské BBC World Service. Lagardère už podle Mediáře odeslala žádost o změnu názvu na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Rozhlasový projekt bude podporovat také zpravodajský web na adrese www.zet.cz.

BRAND24

NEPŘEHLÉDNĚTE: Česká BBC získala posily z bývalého Rádia Česko. Rozšiřuje zpravodajské bloky

Významným způsobem vpřed chce Lagardère posunout podle Mediáře i způsob práce se zpravodajstvím. Chceme přestavět i způsob naší práce, budeme mít centralizovaný servis pro všechna naše rádia, konstatoval Hrnko. Prezident celé společnosti Michel Fleischmann ho pak doplnil: Od začátku jsme nepochybovali, že chceme dělat zpravodajské rádio. Snad se nám časem podaří vytvořit centrum novinařiny v Čechách, napříč trhem.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).