Hlavní navigace

Českou televizi vyšla nová korporátní identita včetně loga nakonec na milion korun

Lukáš Polák

Nová korporátní identita České televize včetně loga nakonec stála víc, než se původně předpokládalo. Nejde o částku 430 tisíc korun, ale obnos přibližující se jednomu milionu.

Doba čtení: 1 minuta

Vytvoření nového loga České televize a její korporátní identity nakonec nevyšlo na 430 tisíc korun, jak veřejnoprávní médium původně avizovalo, ale přibližně milion korun. Podle agentury ČTK to řekl na posledním zasedání Rady České televize sám generální ředitel Petr Dvořák. Šéf Kavčích hor tak vyhověl požadavku radního Radka Mezuláníka, který vyzval Dvořáka, aby předložil rozpočet nákladů souvisejících s pořízením a přechodem na nové logo ČT.

MIF18_témata2

K TÉMATU: Nové logo jsme si testovali, líbilo se 83 % dotázaných, tvrdí Česká televize

Spolu s novou korporátní identitou, kterou začne Česká televize využívat od letošního září, jsou spojeny i další náklady. Jde o výměnu vizitek, dopisních papírů, polepů a podobně. Zatím není jisté, zda už od září vyměníme velké otáčivé logo ČT na hlavní budově na Kavčích horách, ale i s tím počítáme, uvedl na nedávné tiskové konferenci k novému vizuálu obchodní ředitel České televize Jan Svoboda. Náklady na „přelogování“ celé oficiální prezentace ČT nevyčíslila.

Našli jste v článku chybu?