Vítězem pondělního večera se u diváků starších 15 let staly Četnické humoresky. Nenechal si je ujít 1,071 milionu diváků při podílu na publiku (share) 27,01 %. Seriálu se dařilo i u diváků od 15 do 54 let, kde měl share 26,18 %. V této skupině ho od Gymplu s (r)učením omezeným dělilo přibližně 1,5 % ve prospěch Novy. Na její seriál, který preferují především mladší diváci, se podívalo celkově 896 tisíc diváků (share 22,23 %). Dařilo se i sitcomu PanMáma, který oslovil 854 tisíc diváků (share 25,91 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 30,29 %. Celodenní podíl Novy na publiku se včera dostal na hodnotu 25,09 % (ve skupině 15–54 28,19 %), v prime timu na 28,28 %. ČT 1 měla share 18,5 % (PT 22,78 %).
MINULÝ TÝDEN: Četnické humoresky v pondělí s milionem, mladší diváci sledovali Gympl
Cesty domů na Primě se musely spokojit s pozicí trojky, a to jak u diváků starších 15 let, tak u mladšího publika. Podívalo se na ně konkrétně 801 tisíc diváků (share 19,89 %), podíl u diváků od 15 do 54 let byl 12,48 %. Následující Top Star magazín oslovil 354 tisíc diváků (share 12,49 %). Za celý den oslovila Prima 15,4 % publika, v prime timu pak 16,31 %. TV Barrandov se musela v pondělí spojit s podílem 3,38 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byla Žena za pultem se 134 tisíci diváky (share 3,34 %). Přes dvousettisícovou hranici se přehouply Největší operace 2. světové války – 209 tisíc diváků (share 5,23 %). Události na ČT 24 oslovily 165 tisíc diváků (share 4,75 %) a duel Gambrinus ligy 153 tisíc lidí (5,35 %).
VÍKENDOVÁ DATA: Sanitka přišla v pátek na Jedničce o diváky, ale stále byla nejsledovanější
Na Nově Cinema oslovila diváky nejvíce Svůdná touha, která jako jediná dokázala se 130 tisíci diváky (share 5,39 %), překročit stotisícovou hranici. Podíl filmu ve skupině 15–54 let byl 5,69 %. Tato skutečnost platila i pro Kriminálku New York vysílanou na Fandovi od 21:10 – 112 tisíc diváků (share 3,03 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 2,96 %. Pod stotisícovou hranicí skončily tradičně stanice Smíchov, Telka, Prima Zoom, Déčko i ČT art. V případě dětského kanálu ČT šlo o řád desítek tisíc diváků, u kulturního programu to byly jednotky tisíc. Partička na Coolu oslovila především mladší diváky, kdy získala podíl 11,56 %, celkově se na ni podívalo 210 tisíc lidí (share 6,98 %). Denní rekapitulaci VyVolených vidělo 133 tisíc lidí (share 4,03 %), podíl ve skupině 15–54 byl 6,06 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 18,50 | 22,78 | 15,46 | 19,46 | |
ČT 2 | 4,20 | 3,89 | 3,93 | 3,20 | |
ČT Sport | 2,32 | 1,74 | 2,49 | 1,94 | |
ČT 24 | 4,91 | 3,23 | 2,84 | 2,06 | |
ČT :D | 0,67 | 0,21 | 1,22 | 0,41 | |
ČT art | 0,07 | 0,10 | 0,12 | 0,16 | |
Nova | 25,09 | 28,28 | 28,19 | 32,04 | |
Nova Cinema | 3,30 | 2,79 | 4,80 | 3,75 | |
Fanda | 1,57 | 1,88 | 1,74 | 1,90 | |
Smíchov | 1,15 | 1,03 | 1,78 | 1,50 | |
Telka | 0,78 | 0,66 | 0,64 | 0,54 | |
Prima | 15,40 | 16,31 | 10,27 | 11,43 | |
Prima Cool | 3,14 | 3,21 | 5,38 | 5,33 | |
Prima love | 2,24 | 2,23 | 3,36 | 3,40 | |
Prima Zoom | 1,96 | 1,12 | 2,14 | 1,10 | |
TV Barrandov | 3,38 | 3,01 | 3,27 | 3,38 | |
Atmedia | 3,76 | 2,51 | 3,72 | 2,21 | |
ostatní TV | 7,56 | 5,02 | 8,64 | 6,19 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 30,67 | 31,95 | 26,06 | 27,24 |
Nova Group | 31,89 | 34,64 | 37,15 | 39,73 |
Prima Group | 22,74 | 22,87 | 21,15 | 21,26 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch