Hlavní navigace

Chystá se Prima znovu změnit své logo?

23. 1. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
23. 1. 2007

Televize Prima chce ještě letos radikálně změnit svoji vizáž včetně loga. Pracujeme na jasné tváři, na jasném positioningu a sdělení, jež zastřeší všechny nabízené inovace, řekl týdeníku Marketing a Media Jan Muller, marketingový šéf Primy. Cílem je vytvořit silnější značku a jasnější tvář stanice, která je zatím vnímaná jako dvojka mezi komerčními stanicemi.

EBF - tip - heslo konference

Součástí změn má být zcela nový ústřední slogan, jingly, logo, grafika a celková tvář televize. Ke změně by mělo dojít ještě v první polovině letošního roku. Potřebu (změny) cítí také vedení, ale před mým příchodem se tomuto procesu nikdo intenzivně nevěnoval, uvedl Muller. Prima podle něj nadále počítá se silnými reklamními kampaněmi v tisku a outdooru.

Logo měnila Prima v posledních třech letech už třikrát. Nejprve mírně upravila původní modrý nápis Prima tak, že se oblouček nad písmenem „i“ každou minutu otočil. V létě 2005 přišla se zcela novým tyrkysovým logem na bílém podkladu, které se každou minutu celé otočilo. Ještě v prosinci 2005 ale jeho rotaci zastavila a tyrkysovou barvu nahradila bílou.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).