Televize Prima chce ještě letos radikálně změnit svoji vizáž včetně loga. Pracujeme na jasné tváři, na jasném positioningu a sdělení, jež zastřeší všechny nabízené inovace,
řekl týdeníku Marketing a Media Jan Muller, marketingový šéf Primy. Cílem je vytvořit silnější značku a jasnější tvář stanice, která je zatím vnímaná jako dvojka mezi komerčními stanicemi.
Součástí změn má být zcela nový ústřední slogan, jingly, logo, grafika a celková tvář televize. Ke změně by mělo dojít ještě v první polovině letošního roku. Potřebu (změny) cítí také vedení, ale před mým příchodem se tomuto procesu nikdo intenzivně nevěnoval,
uvedl Muller. Prima podle něj nadále počítá se silnými reklamními kampaněmi v tisku a outdooru.
Logo měnila Prima v posledních třech letech už třikrát. Nejprve mírně upravila původní modrý nápis Prima tak, že se oblouček nad písmenem „i“ každou minutu otočil. V létě 2005 přišla se zcela novým tyrkysovým logem na bílém podkladu, které se každou minutu celé otočilo. Ještě v prosinci 2005 ale jeho rotaci zastavila a tyrkysovou barvu nahradila bílou.