Hlavní navigace

Citelná ztráta pro Primu, skončil u ní šéf propagace Jankovský

3. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

3. 3. 2009

Na Prima TV skončil po roce a půl vedoucí tzv. on air promotion Pavel Jankovský. Server DigiZone.cz získal informaci od nejmenovaného zdroje uvnitř televize a potvrdila mu ji mluvčí kanálu Jana Kocová s tím, že zůstává oficiálně zaměstnancem ještě dva měsíce. Do oblasti on air promotion patří to, s čím jde televize přímo na obrazovku a také sebepropagace. Rozdíl od off air promotion je zřejmý. Sem patří časopisy, které televize sama vydává, inzeráty v novinách, tisk, web a rádio.

Pod on air promotion spadají upoutávky a kampaně na programy, které se vyberou k promování, a pak autopropagační pořady, pokud je televize má, třeba Volejte Novu, a celý televizní design, vysvětluje podstatu této propagační části každé televize časopis Cinepur. Pro komerční dvojku jde tedy o velmi citelnou ztrátu, protože se brzo hodlá pustit do propagace svého nového projektu Prima Cool. Pavel Jankovský působil např. ve společnostech Aliatel a Mediatel a agentuře Mark/BBDO.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.