Podle průzkumu agentury Mediaresearch čeští uživatelé Internetu nejvíce na webu hledají informace z oblasti e-shopů a mobilní komunikace. V poslední době roste počet hledání informací o elektronice a domácích spotřebičích.
V posledním sledovaném období čeští uživatelé vyhledávali nejvíce informace související s cestováním (64,0 procent), internetovými obchody (62,4 procent) a informace o různých produktech (53,4 procent). Nejméně vyhledávaným tématem je vaření a recepty (27,1 procent). Ženy nejčastěji vyhledávají cestování (73,1 procent), internetové obchody (57,6 procent) a inzerci (52,4 procent), nejméně vyhledávají sport (24,6 procent). Muži se nejvíce zajímají o internetové obchody (66,5 procent), počítače, počítačové hry, software (66,3 procent) a informace o produktech (60,1 procent), nejméně vyhledávají informace o vaření a receptech (14,1 procent).
Výzkum byl zrealizován na vzorku internetové populace o velikosti více než 1.400 respondentů starších 15-ti let a probíhal v říjnu 2005, na přelomu února a března 2006 a v polovině června 2006. (Tisková zpráva)