Mobilní aplikace postupně nahrazují klasické metody nakupování a pronikají tak stále do více oblastí. Poslední statistiky ukázaly, že polovina českých uživatelů internetu navštěvuje své oblíbené internetové stránky právě z mobilních zařízení. Spotřebitelské chování se mění a je nutné na něj umět reagovat. Chcete vědět, jak zaujmout mobilní zákazníky? Pak nesmíte chybět na konferenci Mobile Internet Forum už ve čtvrtek 8. října.
Z programu vybíráme:
Slevomat.cz, Michal Bilka
Nahlédněte do zákulisí statistik jednoho z největších slevových portálů u nás. Využívají zákazníci více mobilní web nebo aplikaci? Zajímají vás trendy, které se budou do budoucna prosazovat?
SAZKA, Aleš Hegenbart
Jak vyvíjíme naše mobilní aplikace a proč je dobré mít mobilní web? Ukážeme si na konkrétních číslech. Co chystáme do budoucna s ohledem na legalizaci online sázení pro loterie?
Coca-Cola Czech Republic, Eva Liba
Právě u nás vznikl první evropský účet Coca-Coly na Snapchatu. Co všechno na něm děláme, jak a proč? Na závěr vám představím speciálního hosta ze světa influencerů.
Seznam.cz, Petr Hoffmann
Už není problematické nabídnout kampaň v mobilních telefonech se sofistikovanějším cílením. Ukážeme si názornou ukázku dne pana XY na mobilu v praxi.
Michal Špaček, vývojář
Spoléháte na bezpečnost veřejných Wi-Fi sítí? Proč není radno podceňovat HTTPS? Dozvíte se tipy, jak bránit web i mobilní aplikaci, a co pro to mohou udělat vývojáři.
Objevte dosud nepoznané z oblasti mobilního marketingu a využijte to do strategie pro váš byznys. Přijďte 8. října do Konferenčního centra City, Na Strži 1702/65, Praha 4.
Seznamte se s přednáškami jednotlivých řečníků a registrujte se ještě dnes.
Hlavním partnerem konference je T-Mobile, partnery jsou Seznam.cz a UNICORN Systems, a produktovými partnery jsou POF GROUP s.r.o. a STRV. Mediálním partnerem je MediaGuru. Konferenci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.