Hlavní navigace

Co se děje s internetem, když i Google potřebuje televizní reklamu?

2. 11. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Otevírací přednáška šéfa Internet Info Jána Simkaniče provede účastníky konference CIF2010 českým internetem. Co se na něm letos stalo? A co je to za internet, když i Google potřebuje televizní reklamu? Internetový trh pohledem NetMonitoru, AdMonitoringu, nominací Křišťálové Lupy a jednoho povrchního insidera.

Otevírací přednáška šéfa Internet Info Jána Simkaniče provede účastníky konference CIF2010 českým internetem. Co se na něm letos stalo? A co je to za internet, když i Google potřebuje televizní reklamu? Internetový trh pohledem NetMonitoru, AdMonitoringu, nominací Křišťálové Lupy a jednoho povrchního insidera.

Konference Czech Internet Forum 2010 proběhne 11. 11. 2010 v konferenčním centru City Pankrác, Praha. Registrovat se na ni můžete zde a tady najdete její kompletní program.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).