Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Contactel: Bez kontaktu od Michal - Dobry den, proc se zde tedka mnozi reakce na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2001 9:59

    Michal (neregistrovaný)
    Dobry den,
    proc se zde tedka mnozi reakce na operatory a hned odpovedi. Protoze je pisou sami operatori, kteri se bud schovavaji za jine emaily, ze ALKI nebo napisou neuplne jmeno, ze Vasku.
    Potrefena husa se vzdycky ozve, ale pratele, uvedomte si, ze i prace operatoru je pomahat, nikoliv sbirat informace, to byste tam nemuseli byt, stacilo by par zaznamniku!!!

    Jinak respektuji vasi praci, ale co treba uz se posunout dale od: Dobry den, Contactel, Jak Vam mohu pomoci." k "Dobry den, reknete mi, kde mate problem a ja Vam reknu jak ho spolecne vyresime."

    Nashledanou
  • 13. 10. 2001 15:25

    Ladislav Kučera (neregistrovaný)
    Vazeny Michale,
    tak nevim nevim, co si o Vasem prispevku myslet. Uvedeny email je proste moje adresa (muzete mi na ni napsat, aby jste si to overil), cili Vase poznamka o schovavani se za nej postrada logicky zaklad. Navic, Vy jste narozdil ode mne uvedl pouze krestni jmeno a to bez mailove adresy. Citite ten rozpor ve Vasich slovech?

    Za dalsi, je vcelku lhostejne zda-li v Contactelu pracuji, ci ne. Moje reakce se netykala ani kvality sluzeb, ani heldesku. Pouze jsem reagoval na prispevek jednoho bezejmenneho "hrdiny". Pokud jste tim "hrdinou" byl Vy, pak se skutecne potrefena husa ozvala.

    Nashledanou
  • 13. 10. 2001 19:29

    Vašek (neregistrovaný)
    Vážený pane Michale,

    nevím co Vás vede k tomu, že musí na reakce ohledně operátorů odpovídat nutně lidé z CTT. Protože situace se zákazníky schválně znepříjemňující život je ve všech firmách stejná.
    Píšete, že operátor by měl i pomáhat. A co si myslíte, že dělá? Jenže se dá těžko pomoci někomu, kdo dělá ramena a předem předpokládá, že operátor je idiot, nebo pipka? Bohužel se pak ve většině případů dá jen stěží něco dělat.
    Přejít k Vaší verzi úvodu by bylo celkem zcestné. Jak by mohl operátor předem vědět, že dokáže společně se zákazníkem problém vyřešit? Pokud to dokážete Vy, tak smekám.
    Ještě poznámka k záznamníkům. Opravdu si myslíte, že by stačil záznamník? Proč ne rovnou cvičené opičky, že.