Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Contactel: Bez kontaktu od info - Komunikace Contactelu --------------------------------------- Datum: Tue, 9 Oct 2001 10:53:51 +0200 Dobry...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 10. 2001 8:46

    info (neregistrovaný)
    Komunikace Contactelu
    ---------------------------------------
    Datum: Tue, 9 Oct 2001 10:53:51 +0200
    Dobry den,
             predem mailu se omlouvame za veskere zpusobene problemy.

             Zakaznici byvaleho Cesnetu (jejich dial-up ucty) byli prevedeni na
    platformu Contactelu. Prevedeni byli platici zakaznici, kteri existovali v
    databazi billingu a soucasne v Tacacsu. Bohuzel, jak jsem byl informovan,
    cast zakazniku nebyla prevedena, ackoliv mela byt, tito zakaznici by meli
    byt opraveni behem dneska.
             Druhy problem, ktery s prvnim castecne souvisi, je u zakazniku s
    fixnimi IP adresami. Tito zakaznici v soucasne chvili fixni adresy
    nedostavaji, takze nemohou napr. prijimat postu pomoci SMTP protokolu. Na
    naprave pracujeme, ale bohuzel Vam v tuto chvili nedokazu rici, kdy bude
    problem opraven.

             Prosim, odkazujte veskere zakazniky na nase oddeleni pece o
    zakazniky (02/55755575).

                                     S pozdravem,

    --
    Petr "Orin" Barta
    Unix Administrator

    Contactel, s.r.o.
    Vinohradská 174, 130 19 Praha 3
    E-mail: Petr.Barta@contactel.cz
    ------------------------------------------------
    Datum: Tue, 9 Oct 2001 11:05:42 +0200
    Diky za info.
    Pro upresneni.
    1. Jsou funkcni (a budou) cisla 0971-104411 i 0971-101211 ?
    2. Jak lze overit, ktery klient ma fungovat a ktery ne (nevime kdo plati
        kdo ne, tedy alespon my v uzlu to nevime.)
        Napr. loginem na gvs.ctt.cz (a bude tento server dale funkcni?)
        nebo CISCO nebo jak?
        Klineti obvykle sve login a heslo znaji, pripadne podstatnou cast
        zname primo my.
    3. Jsou IP na dilaup v reverzech a jaky je rozsah techto IP?

    Dekuji.
    ----------------------------------------------
    Datum: Tue, 9 Oct 2001 13:54:46 +0200
    > help-line je plne vytizena a operatori ne moc znali problemu dle toho
    > jak nas informuji zakaznici - primlouval bych se za moznost otestovat
    > kdo ma moznost pripojeni, mam tady cca 6 urgentnich zakazniku
    > u kterych
    > bych potreboval na 100% vedet, kdy se jim to rozebehne.
    > Jinak pevne IP adresy je hodne velky problem, jak jsme psal
    > maji je dva
    > centralni velkosklady pro stredni evropu a v tomto okamziku
    > bez pevne IP
    > jiz 2 pracovni dne stoji - toto by bylo treba resit velice urgentne.

    > S.V.


    > Zakazniku ProActive s pevnou IP adresou se problem netyka?


    > > Ano, s nasledujicim doplnenim (dekuji kolegovi Kocurkovi):
    > > V lokalitach Liberec, Pardubice, Olomouc, Jicin a Plzen je spatna
    > > konfigurace Cisco - nedojde k overeni platneho uz. jmena a hesla. V
    > > Plzni by mel pristup fungovat pres cislo 0971101211.
    >
    > Vzhledem k tomu, ze by ta rekonfigurace mohla byt hotova cca za 2
    > min., me pripada nelogicke nekolikahodinove cekani na presmerovani
    > Telecomem...


    > Diky.
    > Bod 3. neni kriticky, jsme schopni jej osetrit prozatim sami,
    > ale rad bych rozsah znal, kvuli omezeni a bezpecnosti.
    > Nerad mam sluzbu otevrenou celemu svetu.
    >
    > Bod. 2. Asi to neni ve vasi kompetenci, ale CTT by melo mirne
    > prehodnotit postoj "pokud je problem volejte peci o zakaznika".
    > To obvykle neresi onen problem, ale vyvolava dalsi.
    > Na nas se klienti obraceji s obecnymi pozadavky soucasti kterych
    > je i pripojeni dialupem ve smyslu "chci byt k Internetu, vyreste to".
    > Pokud pak pri problemu sdelim, volejte nekam na "Peci", vysledek
    > je "tak si vse (ne jen dialup) sbalte a odchod".
    > Nuti me to hledat takova reseni (providery), kde mohu klienta
    > opravdu opecovat a opecovavat.
    > Nicmene toto je nazor muj a Vas muze byt jiny.


    > Zakazniku ProActive s pevnou IP adresou se problem netyka?


    Dobry den,
             samozrejme souhlasim se vsemi nazory, ktere rikaji, ze je tento
    problem potreba urgentne resit, a mohu Vas ujistit, ze je to prioritni ukol.
    V tuto chvili je odstranen hlavni problem tykajici se prihlaseni s pevnymi
    IP adresami, prihlasovani s fixni IP adresou by tedy melo byt v principu
    funkcni. Tento problem se tyka (tykal) i zakazniku IPA s pevnou adresou - v
    tuto chvili mezi byvalymi Cesnetimi zakazniky a zakazniky IPA co se tyce
    autorizace v radiusu neni zadny rozdil. Bohuzel stale pretrvavaji problemy s
    prihlasovanim v nekterych uzlech, takze jeste docasne muze trvat problem.
    Behem odpoledne by vsak mel zmizet uplne.

             Zmeny konfigurace nemohu nijak komentovat.

             Prehodnoceni postoje "volat peci o zakaznika" skutecne neni v me
    kompetenci, a nebudu tuto otazku ani nijak komentovat.

                                     S pozdravem,

    --
    Petr "Orin" Barta
    Unix Administrator

    Contactel, s.r.o.
    Vinohradská 174, 130 19 Praha 3
    E-mail: Petr.Barta@contactel.cz
    ----------------------------------------------------
  • 12. 10. 2001 19:45

    Ladislav Kučera (neregistrovaný)
    Pane "Info", vy jste ale frajer ! Dát na web mailovou komunikaci, kde dáte v plen jen jméno toho druhého, navíc komunikaci interní povahy, to vyžaduje notnou dávku odvahy. Opravdu, smekám klobouk před "statečným Infem".