Hlavní navigace

ČT 24 změnila kabát. Ode dneška vysílá s novou grafikou, studii a v modrém

Jan Potůček

UVNITŘ VIDEO A GALERIE – Zpravodajský kanál České televize byl posledním veřejnoprávním programem, který čekal na celkový redesign. Nové logo přitom používá již od loňského října.

Doba čtení: 1 minuta

Rok po změně loga prošel celkovým grafickým redesignem celý zpravodajský kanál ČT 24. Ode dneška přešel na novou staniční barvu – červenou vyměnil za modrou – a změna se dotkla prakticky všech grafických prvků programu. „Změní se všechny jednotlivé složky, ze kterých se grafika ČT 24 skládá – nejenom znělky, ale i podklady pro telefonáty, grafy, grafické lišty. Je to opravdu něco jiného, než to bylo,“ přiblížil v nedělních Událostech ředitel zpravodajství České televize Zdeněk Šámal. K proměně došlo úderem dnešní šesté hodiny ranní se startem Studia 6.

Týmy architektů a grafiků pracovaly na redesignu ČT 24 od jara, uvedla televize ve své hlavní zpravodajské relaci. Připustila i částečnou inspiraci ze zahraničí, konkrétní zpravodajské kanály ale nezmínila. Detaily ladí redakční týmy již několik týdnů. „Pro zpravodajství je klíčový zejména dobrý kvalitní obsah, ale moderní studio a dobrá grafika k tomu můžou výrazně přispět,“ věří šéfredaktor zpravodajství ČT Petr Mrzena. Není bez zajímavosti, že ke změně grafiky a zejména staniční barvy dochází krátce před parlamentními volbami, do nichž s obdobnou modrou barvou a heslem „Volím pravici“ vstupuje ODS.


Zdroj: Česká televize, ODS

Nahoře nová staniční grafika a barva ČT 24, dole předvolební billboard ODS

Anketa

Jak se vám líbí nová grafika ČT 24?

Našli jste v článku chybu?