Hlavní navigace

ČT 24 změnila kabát. Ode dneška vysílá s novou grafikou, studii a v modrém

30. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO A GALERIE – Zpravodajský kanál České televize byl posledním veřejnoprávním programem, který čekal na celkový redesign. Nové logo přitom používá již od loňského října.

Rok po změně loga prošel celkovým grafickým redesignem celý zpravodajský kanál ČT 24. Ode dneška přešel na novou staniční barvu – červenou vyměnil za modrou – a změna se dotkla prakticky všech grafických prvků programu. „Změní se všechny jednotlivé složky, ze kterých se grafika ČT 24 skládá – nejenom znělky, ale i podklady pro telefonáty, grafy, grafické lišty. Je to opravdu něco jiného, než to bylo,“ přiblížil v nedělních Událostech ředitel zpravodajství České televize Zdeněk Šámal. K proměně došlo úderem dnešní šesté hodiny ranní se startem Studia 6.

Týmy architektů a grafiků pracovaly na redesignu ČT 24 od jara, uvedla televize ve své hlavní zpravodajské relaci. Připustila i částečnou inspiraci ze zahraničí, konkrétní zpravodajské kanály ale nezmínila. Detaily ladí redakční týmy již několik týdnů. „Pro zpravodajství je klíčový zejména dobrý kvalitní obsah, ale moderní studio a dobrá grafika k tomu můžou výrazně přispět,“ věří šéfredaktor zpravodajství ČT Petr Mrzena. Není bez zajímavosti, že ke změně grafiky a zejména staniční barvy dochází krátce před parlamentními volbami, do nichž s obdobnou modrou barvou a heslem „Volím pravici“ vstupuje ODS.


Zdroj: Česká televize, ODS

Nahoře nová staniční grafika a barva ČT 24, dole předvolební billboard ODS

Jak se vám líbí nová grafika ČT 24?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).