Hlavní navigace

ČT chystá výběrové řízení na firmu, která zajistí její propagaci

15. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

15. 4. 2009

Jak informoval odborný týdeník Marketing&Media, Česká televize se chystá v nejbližších týdnech vyhlásit výběrové řízení na servisní společnost, která pro ni bude zajišťovat výrobu nosičů, obalů, distribuce audiovizuálních děl a tzv. merchandising. Tento partner pak bude mít výhradní právo na premiérové tituly. Společnost pak bude podle týdeníku zajišťovat také marketing titulům.

V elektronické aukci pak nabídneme i druhořadé tituly na prodej, třeba pro levná DVD, ale budeme je prodávat v balíčcích a formou elektronické aukce, uvedl pro týdeník obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Stížit by se mohl i přístup k některým konkrétním předmětům. Pokud televize zhodnotí, že produkt může být z pohledu zisku zajímavý, licenci neprodá a na trh ho uvede přes svou servisní společnost, konstatuje Marketing&Media ve svém aktuálním vydání.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.